Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 18:43:54 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/07908 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Hirve tänav // Kaare tee 2 // 
Kangruvälja tänav // Karu tänav // Kähriku tänav // Kähriku tänav L4 // 
Mingi tänav // Muraste küla 12 // Palkoja tee L2 // Palkoja tee L3 // Tuhkru 
tänav // Muraste küla, Eeriku tee // Vääna-Jõesuu küla, 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maantee (Muraste küla passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ruumikuju järgi läbib sidekaabel Klooga 
maanteed.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27275562>  (menetlus nr: 
429117), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister